Progress

Heihei igen! Jag har precis sett avsnittet av DH jag skulle se, och medans har jag fortsatt sticka på min kattfilt. Bytte också till vitt garn för att få lite variation, och för att det andra inte ska ta slut på en gång xD Jag vill ju inte ha en pytteliten filt, Keso är ju rätt stor och klart man måste ha en filt där iaf han får plats :D Mormor lade upp 45 maskor (eller vad fan det nu heter) åt mig och jag vet att jag har tappat en nära början, men jag har dessutom lyckats lägga till mellan 5-10 st (omedvetet) xD Haha så duktigt gjort av mig! Så filten blir ingen skönhet, men den får väl duga åt missarna. Dom är inte så kräsna kan jag tro, huvudsaken är väl att en är mjuk ^^

Nu ska jag kika om det finns något annat att göra, man blir rätt trött i fingrarna av att sticka :p
Bey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0