Sova?

Vad är detta, hur kommer det sig att klockan bara är 20.30 och alla i detta hushåll förutom jag sover? Och har sovit i minst 2 timmar? Jag sitter ensam i mörkret och stickar medans allt annat är tyst. Yea you heard me, jag stickar! Har ju varit med mamma till mormor idag, och hon bestämde sig för att ge mig garn och påbörja 1-2 rader på ett par stickor så jag kan sitta hemma och hålla på. Jag har inte stickat sen typ 8an på Liden. Vantar var det då, och klart man frågade Kerstin helatiden hur man skulle göra sen xD Men för att värma upp blir det bara en kattfilt åt missarna! Jahaja, vad ska jag hålla på med nudå? Vill ju inte väcka någon här ><



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0