Taxfree

Ja jag har fortfarande inte somnat, har väl inte försökt heller menmen :p Tänkte visa de få saker jag och James köpte i taxfreen på båten. Det blev inte alls mycket eftersom vi knappt har pengar att spendera innan den 25:e, så det va väl bajs. Dock är jag inte någon storspenderare av sprit så det får väl räcka.

Vinet köpte jag mest för flaskan haha xD Tänkte spara den till födelsedagen min som är om lite mer än en månad ^^ Hoppas den smakar! Och james inhandlade ett 6pack Smirnoff Ice, jävligt goda men bara 4% alkohol vilket gör mig lite ledsen :p Var ju dessutom tvungen att köpa Fruit Drops eftersom jag hade för mig att dom var skitgoda, och det var dom! Nu önskar jag attt jag köpt den stora burken för dubbla priset xD Haha tji fick jag! Och förutom det så var det inget annat vi köpte. Dock fick jag ett par fina tofflor av Micke i sen julklapp (flyget blev ju inställt så han kom aldrig), och dom uppskattas! Finns inget bättre än ett par mjuka tofflisar :D Mina gamla rosa från förra julen är rätt slitna, och kanske dags att kasta dem?

Ja nu vet jag inte vad jag ska göra.. James sover som ett barn och jag vill jättegärna städa lite, men det är fortfarane mörkt eftersom att katterna rev ner vår enda lampa medans vi var borta så jag måste köpa nya idag, crap -.-' Borde kanske lägga mig bredvid karln och försöka sova medans katterna är tysta? Fick stänga in Lillan igen btw xD





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0