Dagen hittils :)

Hejsvejs! Lillan ropar på mig för fullt, hoppas inte hon börjar bli pilsk igen. Då stoppar jag ett äpple i munnen på henne, eller kanske en körsbärstomat. Köpte såna idag bland annat! Har ju varit bort på ica i kylan och handlat lite 10:- grejor xD Dom har ju haft sånt hela denna vecka, typ såser, ägg, tacogrejor och allt möjligt skit för 10:-.. Så jag passade på att slösa lite pengar!
Keso är jobbig som fan nu, ska springa upp och sätta sig framför skärmen helatiden. Och han fattar inte att jag vill bli av med honom när jag kastar bort honom på sängen. Utan han ska hoppa upp igen, så nu sitter han här framför mig och jag måste kolla runt för att se så jag inte stavat fel -.-'
Jaja, och efter jag handlade så gick jag hem till mor och far. Där blev jag kvar ett antal timmar och höll på med mammas dator som alltid lyckas samla på sig en massa skit, typiskt bärbara datorer! Massa småprogram som man inte alls vet vad det är för något >< Och så är det väl lite Niclas fel som installerar spel varannan dag och accepterar allt som ploppar upp. Så jag har nu kirrat ett ordentligt virusprogram och rensat C: hårddisken som blev ca 30GB mindre (Y) Det gillar vi väl? ;D Jaja jag skriver med senare, ska försöka hitta på något nu ^^ Pussen


SÅÅÅÅÅÅÅ typiskt Lillan -.-'


Kommentarer
Mamma

Ja de gillar vi. Har precis bakat NOUGAT RUTOR, vad säger du om de då.............

2011-01-15 @ 20:34:21
emelie

Jag säger kanske att dom var goda som fan!! ;D

2011-01-15 @ 22:14:30
URL: http://lulubell.blogg.se/
Slynan

Och ändå har du stavat rubriken fel!!! Bastard cat.

2011-01-17 @ 10:34:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0