Dagens äta

Idag hade jag turen att få ta med mig resterna från mangokyckligen hem!! Stekte upp två extra kyckling filéer och rörde ihop, gott som fan är det! Och det finns 1½ portion kvar så det är bara att komma å smaska! Jag och James ska äta majskolvar snart och se på första One Piece filmen :) En liiiten myskväll får det bli iaf (Y)
Dock är jar fortfarande trött som en jude så jag hoppas jag orkar se hela filmen. Annars får jag väl (hoppas jag) sova ut inatt. Om inte James har något emot det...?

Jaja gotta go till min kastrull, nattinatt!


Fick typ världens största kattlåda av mormor idag, och Keso tyckte tydligen det vore skoj att krypa under den?



Kommentarer
Mamma

Hej! Gör du reklam för "Cabby" nu oxå. Puss

2011-01-15 @ 13:37:32
emelie

jaarå, jag gör lite smygreklam ibland ;)

2011-01-15 @ 13:58:02
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0