Dags för annat

Hellooo, jag har precis kollat allt jag behöver kolla på internet, bloggar och facebook dvs ;D Och innan dess gick jag ut med Fiffi. Det snöar en del idag, jag saknar det fina vädret som var igår! Det finns ju inget bättre än att vakna upp och solen skiner in mellan persiennerna. Men nejnej det ska vara mulet såklart! BLÄÄ

Det är så ensamt att vara ensam! Jag tror dock James skulle komma hem idag faktiskt.. Innan dess ska jag nog ta å fika någonting, bakade ju ciabatta igår. Blev inte helt perfekt men god var den väl :) Och eventuellt hade jag tänkt dammsuga lite så jag kan lägga ut min nytvättade badrumsmatta på golvet igen (Y) Cya laterz

Varför ska inte hundar äta choklad när dom tycker om det så mycket?
Men vem kan motstå dom där bruna ögonen? Klart hon får smaka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0