Full fart!

Mitt möte på miroi imorse gick bara bra. Jag har inge fått något samtal om jobbet än, vilket också kan betyda att de bara ringer den person de tyckte bäst om och det inte är jag. Men dagen är fortfarande ung! Så man vet ju aldrig.
Efter mötet fick jag skjuts hem av pappa, och sen gick jag en promenad med Fiffi. Det var rätt skönt att vara ute idag så jag har sprugit runt lite överallt i Timrå känns det som ;p Just nu har jag precis klivit ur duschen, och FAN VA HUNGRIG JAG ÄR!!! Usch, jag är så hungrig att magen kurrar till ibland bara för att jag andas xD Då är det illa.
Varför ska det vara så jobbigt att vara hungrig för?


Mmmh jag vill äta av lovers goda pasta igen!!
Men han är inte hemma, det har jag glömt skriva. Han är å lanar med sina kompisar så jag sitter ensam och är hungrig utan min fina kock :p Är det dags att jag lär mig laga mat eller? -.-'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0