God morgon kära vänner!

Nej jag är inte nyvaken. Jag har dock legat död hela morgonen eftersom jag drack kanske 3 glas vin för mycket igår natt nere hos mamma och pappa :p Vaknade första gången 9.30 då James redan var vaken. Och fyfan var det är bajs att vara bakis! Det är tamefan bara att sova vidare. Efter det vaknade jag vid 12.45, och sedan dess har jag legat och haft sprängande huvudvärk i sängen. Aj -.-
Önskar nästan att jag spytt ut lite skit så jag inte behövt ligga still i flera timmar men det är sånt som händer, inte alltid man dricker govin nere hos mammsen ju! Och jag är inte helt återställd heller, har ju inte käkat nåt sen igårkväll >< Sååååå jag är rätt hungrig, OCH SJUKT SUGEN ATT SE NYA HARRY POTTER FILMEN IGEN! Men for now ska jag försöka äta frukost och se på nyaste Gossip Girl :) BEY


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0