GOTTIZ

Idag blev det världens godaste mat!!!! Eller en av världens godaste rätter iaf xD ÄÄÄLSKAR vårrullar, och skitglad blev jag när Rachelle (James mamma) skickade med oss en påse av hennes egna efter nyår. Har längtat efter att James skulle tillaga dem så jag kunde snaska. Mmmmmmmmh blev mer hungrig nu! Sjukt jävla gott var det. Och jag är ju även ett stort fan av minestronesoppa, så jag lade till en liten skål till dagens middag. Även det mycket gott!
Efter den goda middagen har vi kollat på 2 avsnitt av Project Runway. Vi är inne på sista säsongen nu, och vad fan ska man kolla på sen då? Who knows..

Jag unnade mig en kall promenad till Domus förut och bestämde mig för att prova en av de nya Marabou smakerna. Och jag är ju en sucker för karamell så såklart tog jag en caramel crisp. Inte imponerad må jag säga. Typ samma äckliga gräddsmak som i yoghurt raspberry chokladen, och alldeles för lite crisp. Jaja så kan det gå!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0