Hairy

Thats right, jag dammsög (ville skriva dammsugade...) förut! Soffan var som vanligt hårig som en buffel innan jag var färdig med den! Keso som brukar sova på den hårigaste fläcken, och Lillan brukar ligga på ryggstödet. Hon hårar inte lika mycket dock :p Lulu sover ALDRIG på soffan. Tur det för hon släpper nog mest hår av alla, vitt dessutom! Jag sparade köket till sist eftersom Lulu och Lillan får ligga säkert på högsta skåpet när jag drar fram dammsugaren, dock fick jag annat för mig så jag hann inte med det. Måste dammsuga där imorgon, men det går ju fort :) Här får ni se lite före och efter bilder eftersom jag alltid blir så nöjd med soffresultatet ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0