Heyheyhey

Nu har jag dammsugat, men inte fikat! Och nu är det liiiiiite för sent att äta frukost :p Så jag får väl vänta tills middagen. Oturligt nog så råkade jag slå i knölen på handleden i någonting så nu är jag alldeles öm där och det gör fanimig ont hela tiden! Inte nog med det så har jag dessutom ont i högra foten. Men det har jag haft i 2 dagar, dock känns det som att det blir värre. Gör mest ont när jag lägger tyngd på den. Mamma föreslog att ju skulle ha på mig foppatofflorna, så jag har haft på mig dom idag. Jag hade ju hellre gått runt i tjocksockar, men tofflorna har en tjockare sula så det verkar funka fint :) Ja nu har jag städat klart iaf, och vad ska jag då göra?


Kommentarer
Mamma

Kom o hälsa på Mammsingen, vett ja

2011-01-21 @ 17:12:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0