Homie

Nu är jag hemma igen! Har varit uppe hos James mamma som bor på Örnen (där grabbarna lanar). Vägen dit består av en låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång jävla snöig, brant backe. Och James bar två proppfulla Coop matkassar i varsin hand medans jag bar min lilla lätta väska. OCH JAG BLEV SÅÅÅÅ TRÖTT! Jag hatar den backen, kommer aldrig någonsin ever flytta upp till örnen om jag inte har egen bil och typ 100000000000000 liter bensin!
Jaja det var väl trevligt iaf, jag gillar ju att handla jag. Även om det inte är mig jag handlar åt :D Och det är skönt att vara hemma igen, missarna är så ledsna när jag inte är här (A) Så nu kom jag ju på att jag har både ett avsnitt av pretty little liars och greek att kika på. Men det blir väl lite senare. Lär väl ha svårt att somna endå :) Men då är frågan. Vad ska jag göra nu?
Ska jag spela the sims 3 ett tag, eller kanske sätta mig vid aion? Finns inte mycket annat att göra om jag inte vill ligga å se på film hela kvällen sååå.. What to do?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0