Kittytime

Satt precis och kollade i min Katt-mapp med foton på mina älsklingar. Och vad ser jag inte då? Jo en del foton från en underbar kväll då jag såg på The Day After Tomorrow och Keso låg på mig och var sötast i världen, OCH JAG HAR ALDRIG VISAT UPP DEM :O I know... Shame on me!
Jag vill inte tvinga på er en massa bilder heller eftersom jag är lite utav en crazy cat-lady och ni kanske tycker jag är jobbig som laddar upp så många kattbilder. Men om det är ett sånt stort problem så får ni väl sluta läsa bloggen min då!! :) Här kommer bilderna iaf ^^

Keso var jättemysig och låg med spretade ben jäääääääättelänge, samt att jag fick hålla i hans tass så mycket jag ville! ^^ Han är så underbar våran stora, tokiga, gosiga prins! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0