Nu jävlar!

Ja nu jävla har jag bestämt mig för att dra in till Birsta imorgon! Jag har 350 kr kvar i presentkort att slösa, och jag såg ett sånt fint linne när jag var in sist så jag vill köpa det! Måste dock hitta grejor för de typ exakta priset annars får jag nå jävla små presentkort på butiken jag handlar på :p Blev ju inge birsta idag eftersom jag hade möte och skit att göra, så eftersom jag är så ensam här nere så tar jag nog en tripp imorgon. Men jag ska nog ge mig själv en liten sovmorgon iaf? Äh vi får se! :)

Och nu blir det Greek och Pretty Little Liars! Hade inget annat att göra xD Tragiskt!


Kommentarer
Tessan

Rooligt!:D Men vad ska du ha på båten då?:D Blir det lila och låna hatten eller ?;P

2011-01-19 @ 05:14:28
emelie

Ingen aning än. Jag kommer nog inte ha råd att köpa en ny klänning iaf. Så det blir väl kanske någon jag har hemma ^^

2011-01-19 @ 16:13:19
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0