Romantisk middag

Nu har jag sett klart sagan om konungens återkomst. Har såklart sett den förut men man får ju en del återfall.. Så Jag passade på att kika klart på den medans jag åt en romantisk middag med mig själv. Blev soppa igen, potatis och purjolök dessutom. Den var inte så illa xD Och jag får ju ta å passa på medans James inte är hemma, för han gillar inte soppa så mycket. Han vill ha matigare mat ^^ På tal om filmen så tänkte jag berätta att det finns en "väldans" förlängd version på icefilms. Alltså en massa extrascener jag aldrig sett tidigare! Vilket jag tycker är jätteroligt :D Vem känner igen den här glada killen t.ex?

Levande ljus gör alla middagar romantiska? :D



Kommentarer
Sylvester

Men gör soppan själv Emelie!:D blir massa soppa och myyycke godare! Säg till om jag ska maila recepten.. Annars finns det bra på internet:)

2011-01-23 @ 08:41:29
emelie

ja jag får väl kika :P!

2011-01-23 @ 12:33:27
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0