Serier

O M G det ser ut som att jag kommer ha fullt upp med serier denna vecka. Finns nya avsnitt av både Hellcats och OTH! Och jag som sparat på de jag hade för att jag inte skulle se klart allt. Jag har ju dessutom börjat kolla på Desperate Housewives denna månad. Har snart sett klart säsong ett. Tar en hel del tid att kolla på avsnitten xD Men såklart är dom bra ^^

Tänkte kanske fixa till mig lite och gå bort på domus snart. Blir förmodligen Torsk till middag idag! Mammas dvs, ketchupgräddtorsk med purjolök! :p Vet inte vad maträtten heter men det är va den innehåller iaf xD Moahah. Är rätt hungrig också eftersom jag itne ätit frukost :c Bajs då. Jaja cya later. Jag skriver väl mer sen om hur det går för mig! Bey


Kommentarer
Tessan

Kan du skicka receptet i ett mail antingen på hotmail eller på fb?:D PUSSEN

2011-01-29 @ 17:18:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0