Slut på film

God afton! Nu är filmen slut och jag är fortfarande kissnödig trots att jag bara druckit 1½ glas saft. Marshmallowsen var smaskiga, det tyckte Keso med. Han fick smaka några småbitar som han sprang iväg och käkade på. Sen kom jag ju på att man blir extra mätt av att äta ogrillade marshmallows, så jag hämtade ett ljus som jag grillade dem över. När Keso märkte att de var varma och luktade konstigt så var dom inte lika roliga som innan.  När han luktat på den så ryggade han undan (?) och började slå på den. Fyfan va roligt jag hade under de första 30 minuterna av filmen. Keso var så rolig, och jag är såååå glad över att jag lyckades spela in en eller 2 filmklipp så han daskar till mina marshmallows! xD Jag laddar upp ett klipp när det godkänts av videofy.me :)

Efter denna kallnat lite så smakade han på den iaf. Så dom var väl okej när den var bara lite geggig och varm ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0