Sockerkaka!

Hm, jag har fortfarande inte ätit något, men jag har mätt upp vart hyllan ska sitta, plus att jag har bakat en sockerkaka som står i ugnen nu. Dock ville jag prova utan ströbröd för jag gillar aldrig de kanterna. Så jag tog en form med löstagbar botten så det skulle gå bra att få ut kakan hel iaf :) Jag vet inte varför, men jag tog den gamla fulaste formen denna gång, och såklart så märker jag efter jag hällt upp smeten att det droppade smet från undersidan av den, inte tät? Hoppas det bara är denna gång så den inte är trasig eller så. Iaf så la jag bakplåtspapper under den så det inte skulle droppa i ugnen.. Hoppas det går bra, wish me luck!
Mamma jag kommer ner med halva åt er senare!! ;)


Kommentarer
Mamma

Du kommer väl inte med dropparna!

2011-01-07 @ 16:46:41
emelie

nej dom ligger på golvet!

2011-01-07 @ 19:32:53
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0