Sötkatterna

Har precis bäddat klart sängen, ska snart ta med mig James ner för att hämta tvätten och sen är jag äntligen klar för dagen och kan lägga mig och sova! Det var faktiskt roligt att bädda sängen, Keso är ju som ett barn varje gång man bäddar. Han vill ligga under lakanen och så ska man täcka över honom. Sötisen ^^
Efter jag bäddat med Keso så såg jag att även Lillan var riktigt söt! Hon låg så roligt i kattsängen, sötnos hon med! Och Lulu var lika söt hon också, som låg på högsta platsen på katt"tornet" och vred på sig :p Får man stå där med kameran såklart och blända dem med blixtarna ^^ Vi har världens finaste och underbaraste missar! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0