today-y

Hejhej! Idag har jag hadt lite saker för mig iaf. Jag vaknade, smsade mamma, for in till Birsta, for in till stan för att hämta Tessan eftersom att hennes buss inte gick hela vägen till Timrå, for hem, åt mat och sedan gick jag ner till mamma och pappa. Har precis kommit hem, fick i mig ett glas survin där nere också, bläää. Mor och syster med samma äckliga vinsmak :p Och Tessan blev glad för presenten sån tur är, made me happy!
Jaja, alla är rätt trötta ikväll, jag med så vi får väl se vad jag gör resten av kvällen. Kanske lägger mig och kollar på One Piece och ser om jag har något smaskigt. Imorgon har jag möte på MiROi klockan 11. Får skjuts av mamma dock! (Y) NIGHT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0