Update ftw

Sååå.. Nästan god morgon! Jag har faktiskt varit vaken ett tag :) Im sowee för att jag inte har skrivit på ett tag, två dagar eller så :P Jag har egentligen inte gjort så mycket speciella saker. Det är väl för att jag spenderat mycket tid nere hos mina underbara föräldrar som jag inte orkat komma hem sent och bloggat :) Så ni får leva med det. Tänkte ju iaf uppdatera er nu!
Så ofta jag kan så sitter jag och nördar The Sims 3 Nattliv för det är så jävla kuuuul! Såklart är man superkändis utan större ansträngningar (Y) Och jag har aldrig fuskat med päsing denna gång! Stolt över mig själv. Tråkigt nog så åldrades min version av James mycket snabbare än mig så han är en gammal gubbe nu. Do not like!

Och iaf denna vecka har jag skrapat ihop en massa pengar för att fynda på domus! Mamma har väl hjälp till en hel del. Tack min kära!! Det är ju så typsikt att alla superbra erbjudanden ska komma när pengarna är slut som fan och det snart kommer in nya :p Men det var ett väldans billigt erbjudande så jag fick med mig en del hem... Vill ni veta vad det är?
MULTIVITAMIN DRYCK! Mhm that's right :p 2 liters kartong för 5kr. Det var ju sehr gut så just nu har jag 5-6 st i kylskåpet. Har redan druckit upp 2 under veckan med xD Loli

Och vad kan man prova för nytt till denna dryck om inte SOURCREAM CHEESE RINGS?!?!?! Jag äter bara sourcream när det är chipsdags, men denna gång hittade jag dessa gobitar. MUMS, om det inte vore för att jag ätit upp dom så hade jag friat! NU KOMMER DET BILDERRRR


Fina Sims-James! Han kör en pose och spärrar upp ögonen (Y)


En smygtitt in i mitt kylskåp! Ser rätt tomt ut om man inte räknar med allt drickbart xD


Mina två älsklingar! Lulu tyckte dom var smaskiga nog att slicka på, sen fick det vara nog :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0