Whatup

Kom på att jag glömde berätta att jag provade en "ny" soppa igår! Gick bort på domus å köpte potatis & purjolök soppan och lite riskakor bland annat. Var väl rätt okej, föredrar fortfarande tomatiga soppor dock. Men jag måste säga att nog fan vill jag hellre ha 1 liter soppa för 11-12:- istället för 7,5dl soppa för 13-14:-! Så på det viset var potatissoppan bättre. Fick ju fan skitmycket över! Men idag blir det inte rester till middag. James ska få laga något gott. Antingen slibbig rapsolja+vinäger pasta med köttbullar och stekta körsbärstomater, eller så får han fixa stekta nudlar. Och pastan låter äcklig som fan eftersom alla vet hur jävla snuskigt vinäger luktar, men det är faktiskt gott. James lagade den åt mig för länge sedan, eller snarare experimenterade, och tamefan att jag fastnade för den också! Jaja det är allt för now, ska ta å sy fast en tappad knapp på min jacka nu, och jag skriver mer senare. Blir iaf ett inlägg till! ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0