Birthday time

Lillebror blev tonåring idag då! Grattis på det.
Så, dagen började med sömn, och sedan ett sms från mamma som frågade om jag ville på Birsta för att köpa presenter åt Niclas. Och såklart ville jag det! Så vi får in och letade lite, fyndade lite och köpte lite. På BOOM var det värsting rea på vissa saker. Så jag köpte en fin blompinne som jag ska ha i badrummet samt sex nya muggar till köket. De var så fina och mysiga så klart som fan är dom värda 5:- styck i alla fall. Har dessutom varit och kikat på tapeter idag. Har med mig en massa prover hem så jag ska kunna välja, det är riktigt spännande :D Hade även möte med min yrkeskonsult som hade fixat en intervju till mig tills på torsdag. Så vi får hoppas att allt går väl och att jag får ett jobb :)



Kommentarer
Slynan

Happy birthday to the big fellah!

2011-07-21 @ 19:40:03
URL: http://nathicana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0