Idag

Trött som satan är jag nu! Hörde någon säga nåt om en pizza? Skulle vara gott faktiskt, även fast jag käkat både donken och sushi idag :p Stanrundan var en success iaf, hittade finfina grejor :D Köpte även en ny piercing men killen i kassan gav mig en för liten kula till piercingen så jag måste in och byta någon kommande dag -.- OCH bion var awesome, I will love you forever Harry!! Här kommer i alla fall bilder på de saker jag köpt idag ^^ Enjoy och god natt!


Bikini från Cubus, 59:- per del


Linne från Cubus 64:-


Linne från HM, 99:-


Köpte 10 ZOO klubbor på biografen. Orkade suga i mig 2st under filmen så nu har jag lite gosaker bredvid datorn om jag får något sötsug. Är ju godaste klubborna i världen också ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0