Liten bildbomb från Tyskland!

Som ni säkert inte tänkte på i förra inlägget så är pappa och min digitalkamera tillbaka från Tyskland! Tänkte bara lägga upp några utav de bilder pappa tog, jag vill också resa dit! Och träna upp mina gamla språkskillz! Jag orkar inte beskriva bilderna så ska bara säga innan att pappa for till Tyskland med sin chef från Sörberge Husvagnar (där han jobbar) för att gå på några husvagnsgrejor och ha lite trevligt med annat husvagnsfolk. Kan inte beskriva resan bättre än så :p De hade inte så mycket fritid att strosa runt på, men de bilderna han lyckades ta på omgivningen, naturen och byggnaderna tyckte jag var väldigt fina! Good job pappa!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0