Update

Long time no see, förlåt för den dåliga uppdateringen. Ibland så får man det här problemet med bloggtorka som kan vara i flera dagar. Har ju inte hänt något speciellt under veckan. Jag har precis käkat två toast som min frukost/lunch och fy tusan va gott det är, love it! Man behöver ju lite energi efter att man har städat hela dagen :p James började jobba jättetidigt imorse, så jag fick sova kvar ensam. Längsta sovmorgonen på ett tag, och jag började städa på en gång faktiskt. Slog på musik som vanligt och startade i köket med att diska och kasta undan allt skit. Var galet stökigt i hela lägenheten. Men nu är allt rent igen :D Vore nog en bra ide att skura någon dag framöver, var rätt så länge sedan nu..

Kvällens planer ser ut att bli en tur till Bergsåker för att gå på Metal Night med James, Stoffe och hans kvinna. James fick ju 4 gratisbiljetter från jobbet, och Christian spelar ju med sitt band så vi får hoppas på en trevlig kväll och inte allt för mycket regn eftersom jag tror det är utomhus. Hörs kanske mer senare, eller troligtvis imorgon eftersom det blir sängen på en gång då vi kommer hem. James börjar lika tidigt imorgon så han kommer säkerligen vara död ikväll då han inte fått någon tupplur under dagen xD


Bild från veckans grillning med mor, far och Micke!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0