Bästa rubriken ever

Skrev precis ett helt inlägg om hur jag har dammsugat både igår och idag och varför jag valde att göra det på två dagar men det blev ett sånt galet ointressant inlägg så jag sket i det! Istället ska jag säga att det är städat och rent här hemma, Tessan kommer till Sundsvall klockan 18.10 och innan dess ska jag handla en massa mat för jag ska laga Mangokyckling idag. Tror jag ska lägga upp receptet också för det är en utav de godaste maträtterna i världen och alla måste prova det!! Annars har jag bara varit inomhus hela dagen, vilket inte är bra för det är ju så fint väder ute. Blir lite skamsen faktiskt xD Har haft så fullt upp tills nu, dock finns det väl lite småplock kvar att ta hand om. Lika bra att göra det för jag har inget bättre för mig precis :p Later


Bild från förra gången jag lagade mangokyckling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0