Birsta

Efter gårdagens skolavslutning och pizzamiddag gick jag ner till mamma och pappa för att se vad dom hade för sig. Vilket var typ ingenting, och det ledde såklart till att jag och mamma for in till Birsta för att hålla oss på ICA Maxi sidan. Klockan var ju trots allt 18-19 på kvällen när vi for in så vi höll oss där nere. Vi ville ju skoshoppa på skopunkten igen! Finfina grejor blev det. Och efter den långa tid vi spenderade där inne så blev det en tur in på ICA Maxi också, det finns ju jätteroliga grejor där inne! :p

Det vi handlade på skopunkten var iaf tre par skor till mig (tag 3 betala för 2 ftw!), och ett par stiliga sandaler åt mamma, ett par foppatofflor åt niclas och ett par skitsnygga svarta typ läderskor åt pappa, me likey! Alltså sex par skor! Är ju skitbra att handla där nere!

På ICA Maxi blev det lite shopping också. Åt mig blev det en liten reflexelefant jag tänker använda till vintern, 4 ljuslyktor, ett par mjukisar, disktrasor oooooch....... NYA LYSRÖR TILL BADRUMMET! Man kan tända lampan där inne nu, vi har haft en golvlampa där i över ett halvår i alla fall. SKÖNT! Mamma köpte också lite grejor, mjukisar, linne och en brödkorg till husvagnen. Jag minns inte vad mer hon köpte >< Ni får ursäkta det gula ljuset på bilderna, med tanke på att det vart så ljust i badrummet så jag kunde fota utan blixt så fick det bli fotografering där inne, har inte kollat om man kan ändra såna inställningar på min digitalkamera än xD


Söta skor med en liten kilklack :D


Kostade 299:- vilket jag misstog för 229:- och blev förvånad när jag kom hem -.-'


Finfina ballerinaskor, behövdes!


Kostade 149:- and worth it!


Silvriga sandaler som var ovanligt sköna.


Kostade 99:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0