Halenspaketet är här!

Strålande väder idag! Har varit och hämtat ut mitt halenspaket på domus. Som ni säkert vet så är jag dålig på att ta outfit bilder, så istället för att fota mig själv med alla dessa plagg så var jag snäll och sparade bilderna från halens hemsida så ni får se hur de ser ut på iaf. Billderna går att ses i större förmat om ni klickar på dem!

Lite info kommer här: Volangklännignen satt verkligen dåligt på mig och jag planerar att försöka sy in den så den sitter fint :) Den gråa tunikan är jag också lite tveksam på, kanske vore finare om det inte vore en ballongkjol på den. Jag ska experimentera lite när jag har tid! Köpte även ett 2pack leggings, långa svarta och korta khakigröna.




Det shoppades inte bara kläder från halens utan även en magtränare! Jobbig som fan var den, så jag får kämpa hårt! Gäller att ha starka arm-muskler och knän av stål för att använda den här rackaren.



Kommentarer
Slynan

Såna där magtränare är ju egentligen bara skit, eftersom man förstör ryggen av dem. :P Gör "vanliga" magövningar istället, såsom situps!

2011-06-05 @ 19:24:45
emelie

menar du att jag har slösat 79 kronor på nåt som inte funkar :O omg, situps är myyyyycket enklare också, dör av att rulla fram en gång på den där saken :p

2011-06-05 @ 20:36:20
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0