Less dag

Åh jag är så trött, klev upp 9.30 idag, vilket inte är så tidigt. Men det är inte det jag klagar på heller utan att jag suttit på arbetsförmedlingen i Timrå sedan klockan 11 eftersom det var sommarjobbsintervjuer där. Satt man och väntade då, nummer 44 på lappen och de ropade upp nummer 19 när jag satt där. Great, intervjuerna var mellan 10.00-14.00 och jag blev klar med min intervju klockan 13.20! Fattar ni hur länge jag satt i en stol med mitt färdigskrivna papper i handen och såg hur folk sprang in och ut från alla håll? Och inte nog med det, eftersom klockan var 13.40 när jag var klart var det bara att spurta till busshållplatsen, för min blivande yrkeskonsult tyckte ju att jag skulle gå på intervjuerna i stan också. Vilket jag gjorde, tog min nummerlapp 13.52, lucky det iaf, och det var mycket mindre folk där eftersom det var så pass "sent" och många hade bara lämnat stället utan att gå på sin intervju. Men jag väntade i minst en timma där också. Efter det mötte jag upp James som hade jobbat, och sedan for vi hem. Nu ligger han på sängen och sover, och jag vill så gärna ta en tupplur också.


Bjuder på lite manmeat ur min manmeat mapp, Chace Crawford från Gossip Girl, nice. Pappa har ju fortfarande min kamera i Tyskland så det blir lite sparade bilder tills dess :p Han kommer hem imorgon tror jag, ska ladda upp minst en till manmeat bild innan de tråkiga digitalkamerabilderna kommer igen ;D Så ni inte blir ledsna såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0