Nu börjas det igen..

Var så jädrans svårt att somna om imorse efter jag vaknade 6.30ish. Dels för att det är så jävla ljust trots att persiennerna är nerdragna, det är STEKHETT HÄR INNE och jag har dessutom haft sprängande huvudvärk 2 nätter i rad nu när jag vaknat på morgonen. På sommarn är det lika galet varmt här inne öven fast vi har alla tre fönster öppna, det enda som hjälper är en fläkt. Den tog jag upp ur förrådet igår men stod oanvänd under natten för man börjar inte svettas förrän vid 5 på morgonen då solen ligger på som värst. Just nu håller jag på att göra mig färdig för mötet, och kan ni tänka er hur varmt det är utan fläkten, med fönstrena öppna då man känner sig svettig i håret bara det hänger ner, och så fort jag borstade och plattade ner luggen så blev jag alldeles varm i pannan där den hängde? Helt sjukt! Sitter med hårklämman nu jag (Y) Dags att fortsätta, skriver mer när jag kommer hem ^^


Bjuder på gamla studentbilden från förra året, favoriten såklart! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0