Bara i Timrå......

Å fyfan jävla skitsimhall! Här har jag förberett mig för att simma vid denna tid, för jag tyckte det stod att man fick simma från 10.00 om man har träningskort. Men såklart gäller det inte simkorten! Hur kan dom vara så idiotiska att de öppnar simhallen 13.30? Vem fan vill simma vid den tiden egentligen? Nu har jag ju slitit mig upp helt i onödan -.-
Nog för att jag visste sedan förra gången att det är då man får gå in, men jag trodde väl att det fanns några fördelar med att ha ett simkort. Aaaah va less jag blir. Kul att vänta i 2½ timme till, när jag väl är pigg! Är väl bara att käka frukost och spela lite The Sims Medeltiden som jag fixade igår...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0