Bootzen

Har glömt att berätta om min tidigaste födelsedagspresent! Ett par skor som är köpta på Petterssons här i Timrå med 70% rea :) Det gillas ganska mycket, de kostade 179kr. Och de är dem väl värda? :) Kan dock inte använda dem när det är halt ute för då flyger ja på arslet säger Tessan som haft likadana. Men det kan jag väl leva med! Här i Timrå är det mest slask och inte så mycket is kvar. Men i stan dessutom... Aj aj aj! Det fick vi lära oss i onsdags :p

Ja ikväll sitter jag vid bärbara ännu en gång xD Ska ladda in lite bilder på min dator efter James och Micke spelat klart matchen de håller på med så jag inte förstör något för dem :p Och efter det blir det ett till inlägg med kvällens sysselsättningar! :D Cya laterz




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0