Dålig update som vanligt...

Hejhej allihopa som inte hört av mig på 1000 år eller så. Min vardag är så tyst och tråkig så det är därför jag varit så oaktiv, men numera så min bror är hemma från Irland och min andra bror har sportlov så har jag två karlar till här uppe då och då :p
Just nu ligger jag på sängen och "surfar" på mammas bärbara medans James och Micke spelar LoL. Men nu har de precis spelat klart, hann inte ens skriva klart stycket tametusan!! Jaja så kan det gå, måste ju påminna er alla om att jag fyller år snart! Den 24 mars blir jag en fullvuxen dam. Thats right, the big 20!
Ooooch den lilla informationen om mig får ni nöja er med för ikväll/natt, ska verkligen försöka skriva iaf ett inlägg om dagen från och med nu xD Måste ju börja räkna ner kanske? :D Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0