Gårdagen!

Sent att uppdatera om gårdagen men min dator är rätt så upptagen om dagarna.. av min bror xD Jävla karlar som sitter och spelar hela tiden -.-' Sitter vid mammas bärbara dator nu och tänkte skriva av mig, samt spela lite maplestory eller så :)

Anyways, igår va jag, James, Tessan och Micke på förfest hos fyrmänningen våran. Det var en ashärlig kväll med en himla massa folk man inte träffat på ett tag! Tessan hade lagat middag åt oss i familjen och efter det var de bara att göra sig fit for fight! Blev Ramones tröjan James köpte åt mig, samt den svarta korta tröjan jag aldrig vill skiljas från! Gör ju hela outfiten lite extra rockig, och det gillar vi!

Jag ska väl uppdatera lite mera imorgon antar jag, har ju en del grejor att berätta om denna kväll men jag måste ladda in bilderna på min dator först, och där sitter ju Micke just nu :p Får väl kanske tillbaka den efter.... 03.00? Haha jaja men vi hörs om några timmar allihopa! Pyss

Dags att färga lite hår tror jag! Och klippa, men det är Slynans jobb :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0