Önskelistan! :D

Igår natt kände jag för att göra en bild-önskelista inför min födelsedag som är om 11 dagar :D YEEY ♥ Inte för att jag kräver 1000 presenter men för att James är så jävla dålig på att veta vad han ska köpa -.- Och jag ska ha en bra present damnit! xD Förra året blev jag glad för mitt tallrikset, salladskål+bestick från IKEA och mitt halsband från Guldfynd. Men då hade jag ju också tjatat om att köpa ett tallrikset i flera månader också, vem vill ha bara fyra tallrikar att äta på? Not me, jag vill ha ett helt set! Och det skulle inte skada att fylla på med några fler tallrikar heller, haha :D Jag tänkte guida er genom min lista nu! Ingen vidare nummerorning egentligen :)

1. IKEA's Dinera Dekal set (VILL HAAAAAAA)
2. Escada Taj Sunset parfym = ♥
3. Toastjärn! (Jag ♥ toast)
4. Ringar, för det är snyggt! :D
5. Halsband, bcuz i like it!
6. Noshörning och Giraff från JYSK. Gillar lite afrikansk dekor atm xD
7. Ögonbrynstrimmer! Min gick söndet för typ 2½år sedan och jag vil ha en ny (Y)
8. Ett par Reebok Easytone att spatsera runt i och bli fit!
9. Min Nokia Xpressmusic 5610 vill bli lagad! ♥ Miss You
10. Jag vill beställa massvis med skor från amiclubwear! :D
11. Ett par snygga hörlurar från scullcandy skulle sitta fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0