S N O R I G T

Här sitter jag och nyser, snörvlar, sprayar nässpray och torkar tårar i den ordningen. Jag känner mig så allergiskt sjuk. Ögonen vattnas, näsan rinner och kittlas så jag nyser helatiden. Plus att nässpray "smakar" hemskt när man ska suga in sprayen i näsan (låter äckligt men you know its true)! Halva köket är iaf borta nu och numera står vårat matbord där inne, yeey :) Dock har vi tärt med skåputrymmen så vi har klämt in alla skafferivaror i ett litet skåp. Men såklart använder vi inte allt. Blir ingen bakning på ett tag tror jag ;)

Annars fördriver jag min tid med att spela The Sims Medeltiden, är väl okej. Man måste ju fortsätta tills man får reda på vad som händer senare. Åååh gud va sugen jag blev på mjölk med jordgubbssylt i (aka jordgubbsmjölk)! Var tvungen att berätta. James och jag kollade på Harry Potter filmen igår, alltså Deathly Hallows part 1. Laddade ju ner den på bluray, blev så glad att jag somnade efter att ha sett de första 50 minuterna 2 gånger (james ville titta med), samt att jag såg en hel del till xD Duktigt! Jag vet itne om ni kommer fatta vad jag skriver, är en massa paranteser i denna text. Nu orkar jag inte skriva mera, godnatt!

Lulu säger också godnatt :3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0