Semlor igen!

Som rubriken säger så håller jag på att baka semlor igen. Varför? FÖR DET ÄR JU SÅ JÄVLA GOTT ♥ Har precis tagit ur första plåten ur ugnen och satt in den andra. Denna gång bestämde jag mig för att göra bara små semlor istället för 50/50 som jag gjorde förra gången. De små är godare eftersom det inte blir för mycket bulle xD Plus att det är lättare att stoppa i sig en liten jävel när man blir sugen :D Så 32 småsemlor blir det, och jag tar ner hälften till mamma och pappa och behåller hälften. Antar jag? Känns som att vi får en jävla massa mer semlor att smaska på äm dom får.. Tar kanske med mig några och går bort till mormor och morfar sen då. Brukar ju bli sånt på helgerna :) Jaja gotta go och ta hand om mina bakverk! Cya laterz



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0