Snart vila!

Om ca 45 minuter ska jag och James hämta all tvätt. SKÖNT att äntligen få ta de lugnt resten av kvällen. Jag har bestämt mig för att koka upp lite soppa, rosta några mackor och kolla på veckans avsnitt av Pretty Little Liars när jag är klar! Det är en bra belöning för dagens slit. Nästan allt är väl rent, några glas som ska in i diskmaskinen och några nallar som ska ner i förrådet tror jag nog. Men det hinner jag väl säkert med imorgon ^^ Då kommer nämligen Tessan hit igen, vilket är roligt! :D


Det var så soligt och fint väder idag när jag hade min dammtorkningsperiod att alla katter låg någonstans och chillade. Bara jag som fick stå och slita :p


Sådär blev min lilla blomma. Ser lite naken ut just nu men jag måste komma på något att ha i xD


Så här såg det ut efter att James dammsugit under soffan, Keso var i himmelriket då iaf.
Mest pga pappersbollarna han "slarvat bort" :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0