Städdag igen!

Morrnmorrn! Jag har varit vaken sedan 9 imorse och dammtorkat xD Jag har ju tvättid ikväll och då brukar jag vilja passa på att ha en städdag. James sover fortfarande men jag föredrar att plocka om han inte är hemma eller om han sover, annars är han bara ivägen :) Så, jag har dammtorkat klart snart, och senare får James dammsuga. Det låter väl rimligt.. Han kanske kan få bädda sängen också?

Iaf, hag har inte bara dammtorkat utan flyttat om lite dekorationer också. Det är ju sjukt fint väder ute, fast bara soligt fint. Det var inte särskilt varmt märkte jag. Var precis ner på blomsteraffären här nere för att köpa lite grejor. Handlade bara för 50lappen men fint ska det bli! Fönstrena är öppna så länge det går idag tror jag, så skönt att få in lite ny luft ibland xD Haha.

Blomman till vänster köpte jag för 40:- som jag ska plantera senare :) För resterande 10:- köpte jag en lila bambupinne (sticker upp bakom solrosen) xD Gotta love the lila ♥


När jag plockade ut blomman klippte jag bara upp påsen, och såklart kryper Lillan in med sin lilla stjärt där i och njuter av solstrålarna ^^ Hon får aldrig nog av påsar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0