Stress!!

Hej på er! Blev en stressig dag för mig, ingen simning dock. Sov rätt länge och vaknade av att pappa ringde på dörren för att börja ta ner skåpen i köket. Det är stökigt som fan numera men imorgon blir det en sväng till soptippen! Har säkert mer skit jag vill slänga men jag kommer vara så jävla utmattad senare. Har ju tvättid nu så det blir till att stressa fram tills 22.30 ungefär. Not very funny. Och efter det ska man vika tvätten och stoppa undan allt, och det är inte heller nådigt! Dock lagade James god mat åt mig förut så man fick i sig lite gotti ^^ Blev lax med kall dill/rom sås typ :) Väldigt smaskigt!

Måste ner till tvättstugan igen om 30 minuter och då ska jag torktumla de sista maskinerna. Men jag måste ju gå ner igen efter det för att hänga upp en del så allt blir torrt. Det är ett jävla slit med tvätt!


Så här rent och snyggt är det i köket nu :D Skåpen ska bort imorgon och sedan åker matbordet in och så ett par nya tapeter snart. Dock måste det jävla taket målas om innan dess, och det kommer inte bli roligt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0