Tangled x2

Hallihallå såhär tidigt på morgonen! Nej jag är inte vaken med vilje, jag tänker försöka sova igen snart :) Kattfilten blev klar iaf! Måste bara få reda på hur man ska fästa sista tråden samt fästa alla trådar där jag bytt färger, har kommit igång med det litegranna iaf ^^

Annars bestämde jag och James oss för att ha en liten filmkväll igen, precis som igår då vi såg Tangled. Så vi tog fram lite chips och sourcream cheeserings ♥ Yummy!
Tråkigt nog så var det ingen utav alla de nya filmerna som kommit ut som intresserade oss. Jag vet inte varför James inte var sugen på någon annan film, men min anledning var att Tangled igår var så jääävla bra så man sitter och tänker på den helatiden och då är det ingen annan film som ser inressant ut xD Funny men så är det. Så det fick bli den igen (Y) Vi ser väl en utav de andra filmerna när jag är på annat filmhumör :3 Meeen för att avsluta inlägget så är Tangled jättebra och alla borde se den :) Todilooooooo


Älskar Maximus ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0