Today's the day!

Japp jag är officiellt 20 år gammal! And it feels gooood :D
Har varit en lugn dag hittils, har öppnat ett paket från Micke bara. Och jag fick en skitsnygg iPod nano! Me likey ;D Då kan jag kanske promenera en massa till sommarn med musik i öronen ^^ Ville ju det förra året men jag hade inte ett skit att lyssna på, hade världens skittelefon med glappt uttag till hörlurarna, och då blev det mindre roligt :p Nu kan jag dessutom kika på film eller serier på dendär lilla grejen xD

Härnäst är en shoppingrunda på Coop planerad så jag och James kan handla grejor inför middagen. Och så ska det ju bli en tripp till mormor och morfar hade jag bestämt. Får väl se om det sker innan eller efter middagen :)


Den till vänster är miiiin! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0