Födelsedagen nästan över :'c

Nu är födelsedagen avklarad, ingen tänker på mig mera! Nu är det dags för annat nämligen.
Maten var jättegod iaf, och sällskapet var ljuvligt! Fick fina grejor med :) Imorgon blir det väl en tur ut till Birsta och senare kommer Tessan, Robin och Camilla med bussen. Då blir det till att göra sig snygg, äta middag och sedan drar festen igång! :D Mer bilder kommer senare eller imorgon, fick ju fina blommor jag måste fota!


Min fina middagsdukning! Ljusstaken fick jag i present av mormor och morfar. Fick dessutom ljus till staken, en asiatisk prydnadstallrik, pengar och.... ETT MÅNADSKORT PÅ SIMHALLEN I TIMRÅ! Det blev jag väldigt glad över. Ska ta en tur direkt på måndag (Y)


Öppnar presenter med mina nya hörlurar på, som var en present från mamma och pappa ♥
Tråkigt nog måste jag byta dem eftersom en hörlur va utan bas eller så, och det gillar vi inte! Hoppas jag hittar några som är lika fina som dessa :) Med hörlurarna fick jag också ett sår på fingret! Dumma plastiga förpackning. Men James hjälpte mig med ett Lejonkungen plåster! (Y)


Kommentarer
Tessan

Fan vad fierce! Fast jag måste rätta dig på en sak!

'senare kommer Tessan, Robin och Camilla med bussen. Då blir det till att göra sig snygg, äta middag och sedan drar festen igång'

Senare kommer tessan robin och camilla med bussen. Och då drar festen igång, då blir det till att göra sig snygg och äta middag:D

2011-03-25 @ 01:48:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0