Bak och städ

Nu har jag varit duktig! Blev sötsugen och bestämde mig för att baka en till sockerkaka av de sista äggen jag hade kvar. Den ska stå inne ugnen i mindre än 10 minuter till sen är den klar och ska kallna. Har man stökat till i köket efter en bakning så tycker jag man ska städa efter sig också, så under de 45 minuterna sockerkakan stått i ugnen har jag diskat upp all disk på bänken, maskinen går för fullt! Och allt som inte fick plats som wokpanna och bakgrejor diskade jag för hand. Bänken var skitig också så det blev en rejäl torkning utav den och spisen. Och snäll som jag är bestämde jag mig för att byta kattsand med! Fortfarande stökigt här uppe dock, längtar tills tvättiden imorrn så jag får det lite renare här uppe, har så jädrans mycket tvätt. Kommer inte bli roligt! NATTI!




Blev choklad i kakan denna gång med, det var lyckat!


Kommentarer
rebeccadahlin

Fin blogg! :)

2011-05-13 @ 01:13:57
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
emelie

Tack ^^

2011-05-13 @ 02:10:58
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0