Middagen

Idag var det egentligen min matdag, och då jag föreselog stekta nudlar. Låter gott va? James blev också sugen på det då. Men det är inte jag som brukar steka nudlarna utan jag låter min asiatiska man göra det istället. Karln har skillzen för sån mat måste jag säga. Det finns en del maträtter James brukar laga som jag inte bryr mig om att lära mig laga föränn jag måste, dvs den dagen han inte kan laga den maten åt mig.

Men det var ju som sagt min matdag, jag gjorde allt förutom att steka skiten! Jag kokade och sköljde nudlarna, tinade och delade kycklingfiléerna i småbitar, strimlade vitkål och lök SAMT GICK OCH HANDLADE DET SOM BEHÖVDES! Damns right. Jag tror dock att James räknade detta som sin matdag, vilket betyder att det är min tur nästa gång och han säkert kommer försöka säga att jag ska laga mat två gånger i rad för att han gjorde det och göra den där konstiga men ack så söta minen som han brukar göra mot mig ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0