Ommöblering på G?

Sitter och tänker på hur gärna jag vill möblera om här i lägenheten, och vad som skulle funka eftersom det är rätt trångt >< Och jag som hellre mäter upp och kollar om det skulle vara möjligt är nu sugen på att testa mina teorier! Har ju suttit i Illustrator och lagt ut fula svarta rutor där möblerna står nu och där dom skulle kunna stå xD Idag kan jag nog inte hålla att möblera, men kanske imorgon? Här kommer mitt förslag! Vill gärna höra era åsikter (A)


Rummet som det ser ut nu. Har inte placerat ut de möbler jag tänker sälja som vitrinskåpet och den onödiga byrån vid spegeln. Har heller inte plaverat ut Kattornet :p


Rummet som jag vill testa möblera. Har inte placerat ut vitrinskåpet, byrån eller kattornet här heller. Visste inte vart jag skulle ställa sängbordet så det fick stå lite slarvigt vid dörren. Kan hamna vart som helst eller ingenstans!


Kommentarer
Slynan

Det andra var bra, men ska inte sängbordet stå vid sängen? xD Blir det trångt kan du ju vrida på skrivbordet så ni sitter med ryggen mot sängen och resten av lägenheten.

2011-05-06 @ 12:36:30
emelie

Jo vi funderade på det. Men då kom jag på att jag är så gott som blind på långt håll och skulle ha det sjukt jobbigt att läsa alla undertexter på min animé om jag låg på sånt avstånd från skärmen xD Vi har möblerat klart nu och det blev väl inte perfekt men det får väl duga tills vi blir av med några onödiga möbler. Sen ska det ju eventuellt byggas om här inne när det finns tid och pengar med :p

2011-05-06 @ 21:12:19
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0