RIV!

Jag har aldrig rivit tapeter så jag hade ingen aning om hur jobbigt det är. Nu ångrar jag att jag ens började! Men det är ett jobb som måste göras. Funderar på att köpa en ångmaskin som är till för att riva tapeter, vissa säger att den är bra och andra säger att den är dålig. Det är ju så jävla jobbigt att riva tapeter genom att gnugga vatten med en svamp. Det är ju flera lager att ta bort så man måste ju isf gnugga vatten på varje lager. Och de lossnar ju inte jämnt heller så jag blir fanimig less! Slut rivit för ikväll dock. Jag bli alldeles torr som händerna så jag har precis smörjt mig med lite dove ♥ Önskar mig själv en trevlig kväll, kanske lite glass och kakor? Because im fat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0