Skitdag #2

Gårdagens pissiga dag smittade av sig på idag så det blir två dåliga dagar i rad. Började dagen med en mardröm, hatar sånt! Och då var det bara att kliva upp och surfa runt på internet tills klockan blev 12.30 då jag skulle gå ner till mamma och pappa för att sitta golvläggar-vakt. Dom har äntligen börjat lägga nytt golv åt mor och far, och det blev väl fint :) Men dom är inte klara än, blir fortsättning imorgon tror jag. Var mycket golv som skulle bytas, så man kan hoppas att allt fixar sig snart! Men trots att golvet blev fint så är det fortfarande en pissig dag. Och vad gör man åt det då, några förslag? Det enda som kan få mig på bra humör är päningen som kommer efter 12 slaget (Y)


Det är underbara Lulubell som är huvudkatten i mina mardrömmar nowadays :'c
Vill aldrig någonsin förlora min prinsessa, hon ska bli sådär ca 100 år gammal har jag bestämt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0