Skitdag!!

Åh galet galen jag blev nu. Skulle ju beställa på rean på Halens, och jag har valt det jag vill ha inom en rimlig summa. Och eftersom att det är rea så är det väl mycket folk som beställer just nu. Så när jag ska kolla så att ordern är okej så står det att hur många objekt som helst som är "slutsålda"! Alltså de blir slutsålda på några minuter medans jag sitter och beställer. Blir tokig, måste ju leta om efter nya saker då och stressa som fan. Mamma skulle ju beställa en massa underkläder med, men såklart så blir allt hennes också slutsålt medans jag sitter och beställer. Såååå jävla tokig just nu. Har iaf skickat iväg en beställning som gick på 600-700 kronor. Hoppas för fan att allt går bra. Har haft en kass dag, blev ju lurad att skriva på ett abonnemangsavtal på domus också, fick det att låta som att man inte behöver betala för det bara var nåt man kunde prova på. Så fyllde jag i ett jävla papper som jag måste avbeställa imorgon. Så dumt, jag vet! Är för snäll med dessa jävla försäljare. Lämna mig ifred nu...



Så här fick beställningen se ut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0